Logo

Розробка логотипу – це процес створення графічного зображення у вигляді знака, емблеми або символу, який використовується різними організаціями, незалежно від форми власності для створення оригінального іміджу та індивідуального фірмового стилю. Застосовується логотип для ідентифікації, індивідуалізації, для привернення уваги клієнтів, покращення впізнаваності, а також як маркетинговий інструмент, що використовується в просуванні та компанії на ринку.

Розробка професійного логотипу – трудомістка робота, що вимагає від дизайнера креативного підходу, аналітичного розуму, професіоналізму.

Розробляючи логотип, ми дотримуємося ряду важливих правил: він має бути унікальним та індивідуальним, привабливим, пізнаваним та читабельним для потенційних клієнтів.

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Навички знання та досвід дозволяють нашим фахівцім створити логотип, який буде не просто гарним, а комерційно успішним.

Над проєктом може працювати не один дизайнер, а команда, яка обмінюється думками, здатна розробити найцікавіше рішення.

Ми несемо повну відповідальність за розробку професійного логотипу та гарантуємо 100% оригінальність та відповідність до всіх правил брендингу.

Професійні дизайнери, що працюють у нас є фахівцями високого рівня, які постійно розвиваються та стежать за тенденціями у сфері графічного дизайну.

04

ТИПИ ЛОГОТИПІВ

ТЕКСТОВИЙ

Цей тип логотипу широко відомий у графічному дизайні, як “word mark”, що у перекладі означає “словесний знак”. Цей тип може бути представлений різними варіаціями шрифтів різних стилів та розмірів. Похилі шрифти символізують рух, рівні – строгість та лаконічність, рукописні – витонченість.

ГРАФІЧНИЙ

Цей тип логотипу має вигляд графічного зображення, яке формує оригінальний образ та передає буквальне або абстрактне уявлення про бренд чи компанію. Найчастіше такий вид логотипу включає різноманітні лінії, фігури, контури предметів і т.д.

КОМБІНОВАНИЙ

Є одним із найпоширеніших типів логотипу. У ньому змішуються два попередні типи. Текст і картинка є одним цілим, забезпечуючи ефективність і додаткову наочність того, що компанія хотіла донести до аудиторії.

ПЕРСОНАЖ

Новий герой, який відіграє ключову роль у створенні образу компанії та ідентифікації торгової марки. Основна мета персонажа – привернути додаткову увагу до продукту, виділити його на фоні конкурентів, підвищити впізнаваність на ринку.

04
НАШІ РОБОТИ

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ

overlay
Телефон
×

Залиште ваш телефон і ми передзвонимо вам