workbox

АГЕНЦІЯ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ


Розробка фірмового стилю (brand book)

Під фірмовим стилем мається на увазі гармонійне поєднання графіки і постійних даних об'єднаних загальною філософією концепцією і стилістикою. Саме ця система даних є фундаментом для візуалізації, бренду що просувається, відповідає за його комунікативні зв'язки. Саме фірмовий стиль дозволяє з ряду графічних знаків, форм, а також кольорів і відтінків сформувати єдиний цілісний образ бренду, який буде зберігати свою стилістичну єдність і органічний характер в інформаційному, медійному та фізичному просторі.
У той же час завдяки фірмовому стилю споживач швидше і простіше розпізнає і запам'ятовує бренд в умовах зростаючого інформаційного шуму і високої конкуренції.
Ключові елементи фірмового стилю:
Під фірмовим стилем мається на увазі гармонійне поєднання графіки і постійних даних об'єднаних загальною філософією концепцією і стилістикою. Саме ця система даних є фундаментом для візуалізації, бренду що просувається, відповідає за його комунікативні зв'язки. Саме фірмовий стиль дозволяє з ряду графічних знаків, форм, а також кольорів і відтінків сформувати єдиний цілісний образ бренду, який буде зберігати свою стилістичну єдність і органічний характер в інформаційному, медійному та фізичному просторі.У той же час завдяки фірмовому стилю споживач швидше і простіше розпізнає і запам'ятовує бренд в умовах зростаючого інформаційного шуму і високої конкуренції.
Ключові елементи фірмового стилю:
  • назва бренду
  • логотип бренду
  • кольоровий код
  • унікальна графіка